2008 m. birželio 29 d., sekmadienis

Radau tai ka Dievas sake perduoti Tau O_o

Ar žinai, kad tavo gyvenime viskas vyksta neveltui, net ir pačios sunkiausios akimirkos yra kažkam skirtos...
Žiūrėkit kokie nuostabus žodžiai :)

" Bet dėl savo vardo aš valdau pyktį,

savo šlovės dėlei susilaikau,

kad tavęs nesunaikinčiau.

10 Štai išgryninau tave,

tačiau ne kaip sidabrą;

išmėginau tave skausmo žaizdre.

11 Dėl savęs, savo paties dėlei,

kad mano vardas nebūtų paniekintas, dabar tai darau.

Savo šlovės neperleisiu kitam!

Ir dar...

16 Prieikite arčiau prie manęs

ir klausykitės, ką sakau!

Nuo pat pradžios aš nekalbėjau apie tai paslapčiomis;

nuo to laiko, kai tai pradėjo vykti, aš esu čia.“

Dabar Viešpats DIEVAS ir jo Dvasia pasiuntė mane.

17 Taip kalba VIEŠPATS, tavo Atpirkėjas,

Izraelio Šventasis:

„Aš, VIEŠPATS, tavo Dievas,

mokau tave, kas tau naudinga,

ir vedu tave keliu,

kuriuo tau dera eiti.

18 O, kad klausytum mano Įsakymų!

Tavo gerovė būtų kaip upė,

o tavo teisumas ¬ kaip marių bangos.“


Nuostabu, kad Dievas mato mūsų kelia, Jis leidžia mums eiti tuo keliu per kuri mes pasimokysime, kuriame išmoksime dėkoti Jam ir džiaugtis gyvenimu. Neseniai girdėjau vieno pamokslininko minti: "Jei tu neišmoksi džiaugtis žemėje, tai nesidžiaugsi ir danguje, nes žemė tai mokykla, kurioje mokomės džiaugtis amžinybėj" ir dar viena mintis, visi taip siekia turtu, o Dievas sako, kad danguj bus auksines gatves, tad joks žemiškas turtas neatstos to kas bus danguje ir tai ką turi Dievo vaikas žemėje! ;)

1 komentaras:

Tarasas rašė...

Atsimenu grupes "Spasenie" daina, kuri sarkastiskai pasakoja apie tai, kad danguje niekas nesigriebia auksiniu bardiuru atsilauzt, kad sau aukso tureti. :D